måndag 22 oktober 2012

Studio Ocean Mark L50-OGM på ingående

Efter ett par års letande så har jag äntligen fått tag i en SOM L50 Ota garage model!

Riktigt lyxig rulle i limited edition utförande med detaljer som spolaxel med mera tillverkade av titan och vev i kolfiber och med en design som är svårslagen i mina ögon. Blir perfekt som "mellanrulle", inte för det allra tyngsta men inte heller för det lätta fisket.

Som komplement till denna blir det ett Synit Kaha "Razar Black Label" 250g. Jag väntar på bilder från spöbyggarern på hur det kommer att se ut men jag vet så mycket i alla fall att det kommer att vara svart med silverlindningar och detaljer i kolfiber.

Grejerna kommer att invigas vid vårens skreifiske och jag kommer ha lite svårt att bärga mig tills dess haha.

Ett stort tack till Thor Hafnor, http://tftfishing.blogspot.se/ , som hjälpt mig att komma rullen på spåret! Jag lånar lite bilder av honom då jag inte får min förrän om några dagar







4 kommentarer:

  1. Så pimpat det kan bli. Ska bli sjukt kul se den:)

    SvaraRadera
  2. Yes Thor, nå många fler tror jag inte det finns :)

    SvaraRadera
  3. Hade inte min kära dotter haft sönder en samsung galaxy s3 och en macbook senaste veckan hade man ju fått en SOM gratis, så då hade det kunnat vara 3 st i Skandinavien. 2 i Sverige och 1 i Norge;)

    SvaraRadera